torsdag 10 februari 2011

23603

Idag är det torsdag och jag känner en skyldighet att langa ett litet inlägg på denna förkylda blogg.

Jag ser fram emot en till meningslös torsdag med ångest om varför teatern aldrig blir klar och suckar om varför vår svensklärare aldrig slutar gnälla på oss under våra underbara 2,5 timmar med henne varje torsdag. Jag gissar att jag bara får dra ett djupt andetag och ta mig ner till skolan och svenskalektionen.

Jag vill göra en dramatisk utstormning och slänga datorn i golvet för att chocka hela datorsalen, lite Rachel Berry möter Sue Sylvester style. Men jag antar att det får bli en vanlig logga ut, stäng av och gå därifrån...

Men mest av allt vill jag sända en hälsning av FÖRLÅT till min vän Malin, som jag igår kväll gjorde slut med på facebook och lämnade ifrån mig en hel drös med ångestfylllda tankar. Du vet att jag älskar dig till tusen!

1 kommentar:

  1. Älskling <3 Måste berätta en sak... jag har någon annan :(
    Haha puss!

    SvaraRadera