torsdag 7 oktober 2010

Goodbye!

Thinkin' of changing up how I ride, No more
On the passenger side
Too bad you miss out on the way that I drive it
I don't care if I never see you again
I'll be alright
Take this final piece of advice and get yourself together,
But either way baby, I'm gone


Jag vet att jag aldrig hade någon rätt att minnas, men nu glömmer jag. 



Någon annan som taggar tills man får dra fram brädan och släppa taget där ute?? Eller bara att få frysa ihjäl så fort man tar ett steg utanför dörren och dra på sig fula, men varma kläder och skor utan klackar för att slippa att tappa greppet om fast mark. 

2 kommentarer:

  1. Skor utan klackar = så brutalt!

    SvaraRadera
  2. Åka bräda ser jag mycket fram emot! Allt annat med vintern tycker jag däremot inte om..

    SvaraRadera