onsdag 22 december 2010

gästbloggarN

Här sitter (ligger) jag vid en dator som inte är min och bloggar på en blogg som inte är min. Det känns bra. Ute snöar det (tror jag) och vi äter choklad och låtsas att vi inte alls är sjutton år och bara väntar på att bli arton. Inte alls deprimerande. Det är jullov och jag ska lämna min fina Linnéa på söndag för hajarna och sandstormarna i Egypten, ska skaffa en sån snygg solbränna att ni inte känner igen mig när jag kommer hem. Inte. Kommer se ut som en kräfta.

På tal om det där med att vara arton. Det är ju faktiskt bara tre månader (tre, inte två som någon påstår...) tills blondinen bredvid mig fyller arton och då känner jag att det är lite min plikt som awesome vän att hitta en helt jävla grym present. Men jag kommer misslyckas med bara en helt vanlig julklapp i år tror jag (förlåt) så hur jag ska lyckas med det är en gåta. Hm. Ska kanske be om lite hjälp från mina hemliga källor.
 
Lämnar ett personligt avtryck med en ytterst egoistisk bild på mig själv här nedan.
(PS. Linnea, love you. DS.)

Här bor jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar