söndag 18 december 2011

16. Detta gör jag på helgerna

Den här helgen har jag inte gjort någonting. Åkte hem från Emelie i fredags kväll och sen dess har jag legat i soffan och kollat på musikhjälpen. Men det har inte gjort mig ett dugg! Det var precis vad jag behövde den här helgen.

Men vad jag brukar göra... jag brukar träffa vänner. Jag brukar plugga. Och jag brukar träffa min familj.


Förra helgen var lite mer händelserik än den här helgen. Jag skulle gått ut och firat Sofia på onsdagen men bangade på det p.g.a sjukdom (as usual), på torsdagen skulle jag på rudbecks NT-fest på Collage med mina fina Sollentuna vänner, men bangade på det också p.g.a av sjukdom.

Men på fredagen så slet jag mig ur sjuksoffan och tog mig upp till en lokalfest i Viksjö för att fira världens bästa Jocke som fyllde 18.

Lördagen spenderas hos min vän Gustav tillsammans med mina systrar då vi bakade en massor!!! Emma elda upp en bakduk och Anna exploderade pepparn i munnen. Fin dag.

Söndagen spenderades med min fina familj inne i den stora staden då vi gick på olika julmarknader, kollade på NKs julskyltning och avslutade dagen med en släktmiddag på stortorgskällans julbord. En klassisk jultradition helt enkelt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar