måndag 21 november 2011

8, Bild på din garderob

När min syster flyttade för ungefär ett år sen så flyttade jag in mitt sovrum till hennes rum och gjorde mitt eget till en garderob. Det kanske låter helt otroligt jätteunderbart, men egentligen blev det bara ett extra rum att hålla städat och inte mycket mer utrymme än innan. Så därför är min garderob just nu helt megastökig. Så ni får se några av de finaste detaljerna ur garderoben.

Den här fina smyckeshållaren fick jag av mina systrar i julklapp och den äger!
Favoritskorna som fick sin plats högst upp i min före-detta bokhylla.

Här syns ju absolut inga kläder alls, men det är ett väldigt bra system.

Några av favoritkläderna är de här. 


Den här tröjan köpte jag i Visby i somras och jag kan använda den nästan allt.


De här gröna byxorna köpte jag när jag var 13 för 5 år sen och de används fortfarande flitigt.
Den här byxdressen är antagligen mitt absoluta favoritplagg. Jag beställde den i mars 2011 och den kom inte fören juni, men efter det har jag kunnat använda den hur mycket som helst. Det är snygg nästan jämt och den är lätt att ta med och röra sig i. det enda problemet kan nog vara att jag inte kan öppna eller stänga den själv.
Den här klänningen köpta jag förra julen och jag känner mig alltid jättefin i den. Skorna fick jag nr jag fyllde 18 och de är omöjliga att gå i men otroligt fina och sjukt höga.



Den här kan nog vara mitt fulaste och mest underbara plagget i garderoben. Man ser ut som en bebis i den och det går inte att matcha den till någonting på något sätt. Man jag måste medge att när man kommer hela crewet med 6 pers i varsin onepiece med olika mönster så känner man sig ganska cool. Det är i alla fall det mysigaste plagg någon kan äga. (Jag köpte den med rabatt så den var billigare än de vanliga, jag la alltså inte ut 1300kr på en mysdress, jag lovar.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar