söndag 20 november 2011

Magkatarr? Diagnos tack.

Nu börjar jag fan bli riktigt frustrerad på att må illa hela tiden! Ville bara säga det. Det kanske inte låter så himla jobbigt, men det är bannemej inte kul. Man blir liksom hämmad hela tiden. Man kan aldrig röra sig för mycket (ganska svårt när man pluggar teater), man kan aldrig dricka ett helt glas vatten på en gång (vilket man gör när man tränar eller bara när man ät törstig), eller äta lite mer än vanligt av något gott, eller sitta och småäta godis en kväll utan att må illa, det kan ta mig till upp till en timme att äta ett enda äpple och jag kan inte använda T-shirt eller en extra tight, varmande halsduk för att det sitter för tight mot halsen. Om någon rör min halv måste jag typ sätta mig ner och ta det lugnt i några minuter innan jag mår bra igen. Jag kan inte ens ställa mig upp, snurra 5 varv med armarna rakt ut bara för att det är kul. Btw så kan jag inte åka tåg eller bil om jag inte blir distraherad hela vägen.



Åh livet suger. Åh ilandsproblem. Åh ingen bryr sig. Men nu har jag fått gnälla lite. Tack!

1 kommentar:

  1. Åh stackars stackars älskade lillasyster! Hoppas du mår bättre snart! Försök lugna ner dig, plocka bort grejer i ditt schema!! <3

    SvaraRadera